Tukiartikkeli

En saa rekisteröitymisen vahvistusviestiä tai salasanan resetointi -viestiä

En saa rekisteröitymisen vahvistusviestiä tai salasanan resetointi -viestiä

Joskus käy niin, ettei sähköposti löydä tietään perille. Tätä kirjoitettaessa Introssa ei ole avoimia virhetilanteita sähköpostin lähetykseen liittyen. Se tarkoittaa sitä, että sen jälkeen kun sähköposti on lähtenyt sähköpostipalvelimeltamme, on meillä hyvin rajallisesti keinoja selvittää, mitä sähköpostille on tapahtunut.

Ohessa yleisiä ohjeita, joita noudattamalla voit löytää ratkaisun ongelmiin.

Intron lähettämät sähköpostit

Kaikki Introsta lähtevät sähköpostit tulevat osoitteesta intro@fcgtalent.fi. Riippuen sähköpostipalvelimen asetuksista, lähettämämme sähköpostit voidaan vastaanottavassa päässä tulkita roskapostiksi. Mikäli sähköpostit eivät löydä perille, kannattaa intro@fcgtalent.fi lisätä osoitekirjaasi ja pyytää organisaatiosi sähköpostiasetuksista vastaavaa henkilö sallimaan sähköpostin lähettäminen em osoitteesta.

Tarkista roskapostifiltterit

Sähköpostit voivat jäädä kiinni roskapostisuodattimiin. Tarkista sähköpostisi roskapostilaatikko. Mikäli Intron sähköposteja ei löydy sieltä, pyydä organisaatiosi pääkäyttäjää tarkistamaan, estävätkö verkkoasetukset Intron lähettämiä viestejä.

Unohditko salasanan -toiminto

Unohditko salasanan -toiminto on tarkoitettu rekisteröitymisen vahvistaneelle käyttäjälle. Mikäli sinut on kutsuttu Introon, mutta et ole vielä vahvistanut rekisteröitymistäsi sähköpostiisi lähetetyn linkin kautta, et voi tilata uutta salasanaa. Tarkista sähköpostisi, vahvista rekisteröityminen ja aseta yksilöllinen salasana. Tämän jälkeen Unohditko salasanan -toiminto lähettää sinulle linkin, jonka kautta pääset asettamaan uuden salasanan.

Samasta kategoriasta

Olen unohtanut salasanani

Voit tilata uuden salasanan sähköpostiisisi kirjautumisnäkymän Unohditko salasanan?

Mikä on käyttäjätunnukseni

Käyttäjätunnuksesi on se sähköpostiosoite, joka on tietoihisi kirjattu. Eli se sähköpostiosoite…

Tilin aktivointi ei onnistunut

Jos sähköpostiin saapunut aktivointilinkki on ehtinyt vanhentua tai se on jo käytetty…

Aktivointilinkki on vanhentunut tai käytetty

Aktivointilinkki on voimassa 30 päivää. Kun linkkiä klikkaa kerran, se ei enää sen jälkeen toimi.

En pääse kirjautumaan kutsulinkin kautta

Intron käyttäjäksi päästäksesi sinun tulee saada kutsu perehdytystiimin jäseneksi.

Mistä uusi kutsuviesti lähetetään?

Voit lähettää kutsutulle henkilölle uuden kutsuviestin Oma tiimi -osiossa.

Suunnitelman käynnistys ei onnistu. Tulee ilmoitus "Tarkista suunnitelman tiedot". Mitä tämä tarkoittaa?

Tuo tarkoittaa sitä, että joku pakollinen tieto puuttuu.

En saa auki mitään linkkejä sähköpostista. Avautuu vain valkoinen sivu tai ei avaudu mitään.

Avautuuko linkit sinulla IE-selaimeen? Jos avautuu…

Miten muokkaan perehdytettävän tietoja?

Voit muokata perehdytettävän (ja muidenkin käyttäjien) tietoja Oma tiimi -näkymässä.

Mistä saan tunnukset Introon?

Mikäli organisaatiollanne on tili Introssa…

Miten jaan mallipohjan muille käyttäjille?

Mallipohjan voi jakaa mallipohjan muokkaustilassa.

Miten kuittaan perehdytystehtävän tehdyksi?

Jokaisen tehtävän edessä on oranssi/punainen pallura, jota klikkaamalla se muuttuu vihreäksi…

Miksi en voi kuitata tehtäviä tehdyksi?

Voit kuitata tehdyksi vain omia vastuutehtäviäsi.

Perehdytettävällä ei ole vielä organisaation sähköpostiosoitetta

Perehdytettävällä ei ole vielä organisaation sähköpostiosoitetta, mitä osoitetta käytän? INTRO:

Selittämättömät virhetilanteet

Jos on joku ongelma johon ei ehkä löydy selkeää vastausta ja on joku kummallinen päivittymisongelma…